Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Πανικός

Οι τοίχοι στενεύουν,
με πλησιάζουν,
τους ακούω φωνάζουν.
Η καρδιά μου θα σπασει. Σ.Τ.

Ο ιδρώτας που τρέχει
στο μέτωπο
απειλεί τις σκέψεις μου πάλι.
Ο φόβος σα γίγαντας
προσπαθεί να με φάει. Β.Μ.

Το στομάχι πετρώνει. Σ.Τ.

Η ανάσα ακανόνιστη
κι η καρδιά με τρέλα χτυπάει.
Ένα άγχος με κυκλώνει
και το τώρα σκορπάει. Β.Μ.

Η φλέβα τεντώνει στο μέτωπο πάνω,
Θα πεθάνω..θα πεθάνω..
Πανικός..
Ποιος εχθρός έχει στείλει τόσο πόνο. Σ.Τ.

Πανικός διαφεντεύει
την ψυχή στη στιγμή.
Όλα σκοτεινιάζουν
κι η καρδιά λιποταχτεί. Β.Μ.

Ποιος με άφησε μόνο
στο σκοτάδι με κλείνει. Σ.Τ.

Τρέμει το φυλλοκαρδι
και το δέρμα αλλάζει μορφή
Πανικός μες στο βλέμμα
το αίμα κοντεύει
απ' το σώμα να βγει. Β.Μ.

Δεν αντέχω
μια δίνη με βουλιάζει με πνίγει,δε με αφήνει.
Πανικός..
Να βγω στο μπαλκόνι!!
Δεν τολμώ το φοβάμαι.
Τον εαυτό μου φοβάμαι...
Δεν ελέγχω τα πόδια,
δεν ακούω τα λόγια της ψυχής που φωνάζουν,
"Εγώ είμαι ο εχθρός" Σ.Τ.

Copyright ©
Σοφία Τανακίδου
Copyright ©
Βαγια Μπαλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου