Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Ποιος είναι ο λύκος;



Και έπιασε ο άνθρωπος τον λύκο...
Τον έδεσε στην καρέκλα
Και του είπε...
Τώρα θα σου ταίσω την Κοκκινοσκουφίτσα...

Την έφερε μπροστά του..
Ανυπεράσπιστη και χαπακωμένη...
Στο κορμί της έλαμπαν μαύρες
σπασμένες φλέβες,
απ' την ανίατη αρρώστια της...

Και ρώτησε η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο.
"Γιατί έχεις τόσο μεγάλα μάτια;"
Και ο λύκος απάντησε.
"Γιατί τη μέρα που γεννήθηκα εγώ μίκραιναν τα μάτια των ανθρώπων"

Και ξαναρώτησε η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο.
"Γιατί έχεις τόσο μεγάλο στόμα;"
Και ο λύκος απάντησε..
"Γιατί πρέπει να χορτάσω την πείνα των ανθρώπων.
Ότι δεν μπορούν να φάνε
δημιουργούν εμένα για να το αποτελειώσω"

Και πάλι ρώτησε η κοκκινοσκουφίτσα το λύκο
"Θα με φας;"
Και ο λύκος απάντησε.
-"Εγώ;
Εγώ τρώω ότι με ταίζουν...
Είμαι δεμένος δεν το βλέπεις;"

Σοφία Τανακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου