Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

Στον Νίκο

Σήμερα όλη τη μέρα
Ήμασταν όλοι παρέα
Χάθηκαν όμως τα χρόνια
Που τα περνούσαμε ωραία
Έλειπες από κοντά μας
Αχ και να σουν όπως πρώτα
Μα έχουν σβήσει για σένα
 Του πάνω κόσμου τα φώτα

Μάλωσα με το Θεό μου
Μάλωσα με τους ανθρώπους
Και όλοι μου λέγαν φίλε
Πως δεν έχω εγώ τρόπους
Τρόπους είχε εκείνος
Που μες την τόση του τη βιάση
Πήρε τα νιάτα σου όλα
Και ούτε ήρθε να σε κλάψει

Πόσες φορές Νίκο είδα
Στα όνειρα μου τις νύχτες
Την ανοικτή την καρδιά σου
Να τη ληστεύουν διαρρήκτες
Φώναζα στον εφιάλτη
Ξύπναγα μέσα στο κλάμα
Ήσουνα νέος ακόμα
Και είναι αγιάτρευτο τραύμα

Με ένα χαμόγελο Νίκο
Ζέσταινες κάθε μου πόνο
Και εγώ ποθούσα να μείνω
Το φιλαράκι σου μόνο
Το φιλαράκι στις πίκρες
Το φιλαράκι για πάντα
Πόσο πικραίνομαι τώρα
Καθώς χτυπάει η καμπάνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου