Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Παναγία μου...












Αρχίζω να γράφω για σένα
Μια αφιέρωση γλυκιά να σου κάνω
Ένα βράδυ που σε αναζήτησα
Στα νεανικά μου χρόνια
Ήρθες...
Με συντρόφεψες
Στο όνειρο μου
Άκουσες την προσευχή μου
Και μου είπες
"Μη φοβάσαι εγώ είμαι δίπλα σου"
Πέρασαν χρόνια πολλά 
Από τότε
Δεν σε ξανάδα
Αν και σε έψαξα 
Άπειρες φορές...
Δεν ήταν πια αγνή
Η καρδιά μου;
Δεν είχες το χρόνο
Να ξανάρθεις για μένα;
Άπειροι ξέρω
Σε ζητούν καθημερινά
Προσεύχονται
Και περιμένουν το θαύμα σου
Παναγία μου...
Ο χρόνος σου ξέρω
Πως είναι πολύτιμος
Η αγάπη σου ξέρω
Πως είναι ανεξάντλητη
Δώσε σε όλους τους ανθρώπους
Την τιμή να σε ακούσουν
Έστω μία φορά
Εγώ σε άκουσα...
Έζησα το θαύμα σου...
Έστω μία φορά...
Σε ευχαριστώ...
Μόνο αυτό ήθελα να σου ζητήσω
Σήμερα...
Δείξε το θαύμα σου
Σε όλους...
Εγώ το είδα...
Μέσα μου κρατώ το φως σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου