Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Ένα αστέρι...

Μου χάρισες ένα αστέρι
Άπλωσες το χέρι
"Δικό σου" μου είπες

Ζεστό ήταν
Έκαψε τα χέρια μου
Και τα δικά σου...

Παιδιά ήμασταν
Παιδιά μείναμε
Να πιστεύουμε
Σε αστέρια
Που δεν θα κάψουν
Τα χέρια μας
Σε αστέρια
Που μόνο θα λάμψουν
Μέσα μας..

Κρατώ ακόμα
Το αστέρι σου
Καυτό
Πάνω στα χέρια μου
Απόψε...
Που εσύ παλεύεις
Να μη σβήσει
Το δικό μου

Γιατί και γω
Σου έδωσα άστρο
Όχι στα χέρια σου
Δεν ήθελα
Να στα κάψω

Ένα αστέρι
Καρφωσα
Στην καρδιά σου
Σε κάθε χτύπο της
Να φωτίζει
Σε κάθε χτύπο της
Να ανάβει

Φρόντισε
Την καρδιά σου
Μην την παραμελείς
Έτσι φροντίζεις
Και το άστρο μου

Δεν έχω χαρίσει
Πολλά...
Δεν μου έχουν
Χαρίσει άλλα...
Ένα αστέρι
Έλαμψε μέσα μου
Μην το σβήσεις
Τόσο νωρίς

Ακόμα και αν με έκαψε
Το αγαπώ πάντα...


...Μην παραμελείς
Την καρδιά σου...



2 σχόλια: