Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Όταν σε κοιτώ στα μάτια.



Όταν σε κοιτώ στα μάτια
Μαγικό χαλί
Έρχονται και με αρπάζουν
Χίλιοι ουρανοί.
Όταν σε κοιτώ στα μάτια
Γοργόνες μάγισσες
Έρχονται και με βουλιάζουν
Χίλιες θάλασσες.

Μια γοργόνα με ρωτάει
το χαλί καθώς πετάει
αν σε αγάπησα ποτέ μου
ήλιε μου μοναδικέ μου

Θάλασσες να με γκρεμίσουν
Ουρανοί για να με πνίξουν
Περιμένουν ένα ψέμα
που θα πω εγώ για σένα.

Αν σ' αγάπησα ρωτάει
παραμύθια δε ζητάει
μα εγώ στο παραμύθι σου
στηρίχτηκα την αλήθεια
μια ζωή στερήθηκα.

Όταν με κοιτάς στα μάτια
Χίλια ψέματα
Ψάχνω να βρω την αλήθεια
που δεν έμαθα
Όταν με κοιτάς στα μάτια
Χίλια πρόσωπα
νιώθω όλα ότι είναι
πια διπρόσωπα.

Μια γοργόνα με ρωτάει
Το χαλί καθώς πετάει
Αν σε πίστεψα ποτέ μου
ήλιε μου μοναδικέ μου.

Θάλασσες να με γκρεμίσουν
Ουρανοί για να με πνίξουν
περιμένουν μια αλήθεια
φυλαγμένη μες στα στήθια.

Αν σε πίστεψα ρωτάει
παραμύθια δε ζητάει
μα εγώ στο παραμύθι σου
στηρίχτηκα την αλήθεια
μια ζωή στερήθηκα.

Σοφία Τανακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου