Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Κανείς...


Φωτογραφία της Σοφία Τανακιδου.

Θα πεθάνω μια νύχτα
Μοναχός ξεχασμένος
Η μάνα θα κλαίει
Ο πατέρας θα λέει:Τόσο νέος
Θα απομείνει μονάχα
Μια στοίβα λουλούδια
Στον υγρό μου τον τάφο
Και θλιμμένα τραγούδια
Που για σένα τα γράφω
Θα πεθάνω μια νύχτα
Μοναχός ξεχασμένος
Για τους άλλους "ο ξένος"
Για εσένα "κανείς".
Θα πεθάνω μια νύχτα
Και θα γείρω στο χώμα
Να γυρίσω να ζήσω
Στον παράδεισο πίσω
Γιατί τούτος ο κόσμος
Δε χωρά τα όνειρα μου
Δε χωρά η καρδιά μου
Στη δική σου καρδιά
Δε με νοιάζει που θα' μαι
Για τους άλλους"ο ξένος"
Με τρομάζει που είμαι
Για εσένα "κανείς".
Θα πεθάνω μια νύχτα
Μες σε μπόρα φριχτή
Να κυλάει σαν ποτάμι
Όταν έρθεις βροχή
Να νομίζω πως κλαίς
Για εμένα και συ
Να φυσάει ο αγέρας
Στο νεκρό μου κορμί
Και να νιώθω πως παίρνω
Το στερνό σου φιλί.

1 σχόλιο: