Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Ευχή καρδιάς....


Φωτογραφία της Σοφία Τανακιδου.

Και ήταν από εκείνες τις απελπιστικές νύχτες της εφηβείας μου διαλυμένη και απογοητευμένη από ανθρώπους κενούς...που σήκωσα τα μάτια να ατενισω τον ουρανό και είδα ένα αστέρι να πέφτει...
Και προσευχήθηκα σε αυτό το άστρο που έτρεχε προς τη γη να μου στείλει ένα ....αληθινό φίλο
Ευχή καρδιάς!!!!
Περάσαν μέρες και νύχτες το ίδιο μοναχικές
Και το 'χα ολότελα ξεχάσει
Ώσπου ένα βράδυ μιας χειμωνιάτικης Κυριακής...
Άνοιξε η πόρτα,διέσχισες ατάραχα προσπερνώντας δεκάδες ανθρώπους τον δρόμο που μας χώριζε
Στάθηκες μπροστά μου
Ρώτησες το όνομα μου!!!
Για να σιγουρευτείς;
Ζήτησες"Συγνώμη"
Που είχες αργήσει;
'Απλωσες το χέρι σου στο δικό μου και είπες....
-Θέλω να γίνουμε φίλοι
Δε μου είπες "για πάντα"
Θα το θυμόμουν
Δε μου το είπες!!
Αλλά το ήξερα!!
Από το πρώτο λεπτό που κοίταξα μες στα μάτια σου τον ουρανό να μου χαμογελάει
Για να μου δείξει ότι οι ευχές πραγματοποιούνται όταν γίνονται από την καρδιά
Αυτό το βράδυ είδα πάλι ένα αστέρι να πέφτει
Και ευχήθηκα
"Να είσαι γερός φίλε μου"
Και όση ευτυχία έχεις χαρίσει στους ανθρώπους που αγαπάς να ξαναγυρίσει πίσω σε σένα
..............Ευχή καρδιάς........

1 σχόλιο: