Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Χωρίς παράδεισο...


Εδώ είμαι δε με βλέπεις;
Κοιτάς πάντα αλλού!!!
Δε θα’ ρθω στο ναό σου
Δεν έχω πόδια..είναι σπασμένα
Με έχουν διαλύσει
Στέκομαι εδώ..στο σπίτι μου
Στο δικό μου.. ναό
Στο δικό μου.. ιερό
Στο κρεβάτι μου
Και περιμένω ένα βλέμμα σου
Κοιτάς αλλού;
Εδώ είμαι
Κοίταξε με!!
Κοίταξε με!!!

Δεν έχω καρδιά..είναι σπασμένη
Με έχουν διαλύσει
Δε θέλω να με σώσεις
Δεν έμεινε τίποτα να σώσεις

Αποτελείωσε με εσύ!!!
Εδώ απόψε!!!
Ρίξε τον κεραυνό σου
Αποτελείωσε με εσύ!!!!
Μην αφήνεις να με αποτελειώνουν όσοι αγαπώ

Τήρησα μια μόνο εντολή σου
Να αγαπώ!!
Αυτήν άκουσα από τα χείλη σου
Ότι άκουσα τήρησα
Τα ιμάτια που ζήτησες να μοιραστούμε
Δεν τα έχω
Ένα ιμάτιο που με ντύνει
Όταν με αποτελειώσεις
Κόψε το χίλια κομμάτια και μοίρασε το
Δεν είχα τίποτα ποτέ
Εκτός από την αγάπη
Και την έδωσα και κείνη
Όπως μου ζήτησες!!
Δε μου απόμεινε τίποτα!!
Κοίταξε με!!!
Κοίταξε με!!!
Απόμεινα τίποτα
Δε κρύβω τίποτα
Από σένα
Όλα τα ξέρεις

Αποτελείωσε με εσύ
Γιατί εγώ..φοβάμαι την οργή σου
Δε βρήκα στη γη τον παράδεισο
Μη μου στερήσεις και τον δικό σου!!!
Κοίταξε με!!!
Κοίταξε με!!!
Είμαι ήδη νεκρός!!!
Αποτελείωσε με...εσύ!!!!



1 σχόλιο: