Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η πεντάμορφη και το τέρας (Αφιερωμένο)

Η νοσοκόμα γλυκιά
Και πεντάμορφη
Και εγώ χτυπημένος
Από μοίρα κακή
Ένας άγγελος
Σε τέρας μορφή

Με σπασμένη καρδιά
Απ' το κόσμου το βλέμμα
Στο κρεβάτι του πόνου
Στα χέρια της βρέθηκα

-Τι σας πονάει;
Με ρώτησε
-Η καρδιά μου..
Δύο κομμάτια την έφερα
Γιατρειά εδώ γύρεψα
Μα αλίμονο
Μόλις σε αντίκρισα....
Σε χίλια διαλύθηκε...

Η νοσοκόμα γλυκιά
Και πεντάμορφη
Χαμογέλασε
Το γέλιο της
Πυρωμένο καυτό
Μέσα μου έσταξε
Τα κομμάτια κολλά
Της καρδιάς
Και τα λόγια της
Σαν καμπάνα βραδιάς
Αναστάσιμης...

-Αν κολλήσει η καρδιά;
Την χαρίζεις σε μένα;
Πρίγκιπα μου;....

Ποιος εγώ;
Σε εμένα μιλά;
Την δική μου
Καρδιά αναζητά;

Μες τα μάτια του κόσμου
Ένα τέρας
Στης πεντάμορφης
Πρίγκιπας;


Πόσο όμορφα τα παραμύθια
Στη ζωή όταν γίνονται αλήθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου