Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Μια συμβουλή....

Πάντα μια συμβουλή με κυνηγούσε
"Πριν να μιλήσεις να βουτάς
Τι γλώσσα στο μυαλό σου"
Το έκαναν και άλλοι
Μα είτε δεν είχανε βαθύ μυαλό
Είτε ξέρανε καλό κολύμπι...
Εγώ βούτα βούτα την έπνιξα...

Η σωτηρία μου το γράψιμο ήταν
Μα όταν άρχισα να γράφω
Καινούργια συμβουλή με κυνηγούσε
"Δεν είναι σωστό
Μην γράφεις με το αριστερό"

Το μάθημα μου...
Όμως το'χα πάρει
Η γλώσσα μέσα στο μυαλό πνιγμένη
Με σοφία άπλετη
Ήταν ζωσμένη
Μυαλό και γλώσσα
Ένα είχαν γίνει
Με έσωσαν απ' τη συμβουλή
Εκείνη...

Ο φόβος φυλάει
Τα έρημα λένε..
Και εγώ για να με προφυλάξω
Μια και φωνή δεν είχα
Να φωνάξω
Έμαθα και με τα δυο να γράφω
Αν ένα χάσω χέρι...
Το άλλο να'χω...

Αν μου έμαθαν αυτοί
Να μη μιλάω
Και τη γλώσσα στο μυαλό μου
Να βουτάω
Εγώ έμαθα παντοτινά
Να γράφω..
Και συμβουλές δικές τους
Να διαγράφω...


Μα αν η τύχη μου
Μαύρη γίνει...
Και τα δύο χέρια μου
Τα χάσω...
Τη γλώσσα απ' το μυαλό
Θα ξεκολλήσω...
Και το μολύβι
Με τη γλώσσα θα κρατήσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου