Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Θα το διαβάσεις;



Δεν θα τελειώσω αυτό το ποίημα
Θά 'ναι το ποίημα χωρίς τελεία.
Κάπου στη μέση θα σταματήσει
ως τη στιγμή που θα γυρίσει,
εκείνη η ώρα που θα είσαι εδώ για να διαβάσεις ότι θα πω.
Δε σου αρέσουν τα ποιήματα μου.
Ποτέ ένα λόγο να τα παινέψεις.
Γιατί τα γράφω πια δε γνωρίζω!
Αν δε διαβάζεις τι άλλο να ελπίζω;

Μικρή η ζωή την έχω χάσει
μέσα στις λέξεις μου πετάξει.
Μέρες και νύχτες το παλεύω.
Να βρω τον τρόπο να τα διαβάσεις.
Να με αγαπήσεις.
Να με κοιτάξεις.
Μεσα από εδώ,
από ετούτο το γραπτό,
που δεν τελειώνει,
που περιμένει...
ένα σου βλέμμα
Κι ας πεις...όσα μου γράφεις είναι ψέμα.
Κι ας πεις.. όσα μου γράφεις
δεν είν' για μένα.

Δεν θα τελειώσω αυτό το ποίημα
Μέχρι να πεις...
βάλε τελεία θα το διαβάσω.
Βάλε τελεία..και θα αλλάξω

Σοφία Τανακίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου