Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Δώσε μου λίγο χρόνο

"Δώσε μου λίγο χρόνο"
Η ίδια πολυφορεμενη πρόταση μες το μυαλό της συνεχώς επαναλαμβάνονταν
"Δώσε μου λίγο χρόνο"

Κοίταξε βιαστικά
 στον καθρέφτη
Ποια ήταν αυτή που την κοιτούσε εκεί μέσα;
Δεν την αναγνώρισε.
Πόσες ρυτίδες είχε αυτό το πρόσωπο!!
Μάτια δίχως λάμψη πια!!!
"Δώσε μου λίγο χρόνο"
Έτσι της είχε πει.
Και σκαρφάλωσαν τα χρόνια πάνω στο πρόσωπο της.
Κι ούτε που κατάλαβε πόσο χρόνο του είχε ήδη δώσει.

Αχ..μια μέρα νόμισε πως είχε περάσει από τότε.
Κι ο καθρέφτης..πόσο πολύ την πλήγωσε, που της μαρτύρησε την αλήθεια.
Πώς ο χρόνος είχε διαβεί όλος και είχε τελειώσει.
Αλλά εκείνος τον αναζητούσε ακόμα.
"Δώσε μου λίγο χρόνο ακόμα να αλλάξω"
Τίποτα δεν είχε αλλάξει μέσα του όλα αυτά τα χρόνια,
μόνο ο καθρέφτης που έκλεψε τα χρόνια της.

Σοφία Τανακίδου

6 σχόλια:

  1. Τίποτα δεν είχε αλλάξει μέσα του όλα αυτά τα χρόνια,
    μόνο ο καθρέφτης που έκλεψε τα χρόνια της.
    Μόνο δάκρυα... χωρίς λόγια.... Αγιγμα ψυχής!!!
    Ευχαριστώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έπιασες το νόημα Σοφία. Μπράβο.! Αυτό είναι το πρόβλημα του ανθρώπου, δεν κατανοεί πως πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος της πολύ μικρής μας ζωής και δεν κάνει τίποτα για να της δώσει νόημα και να ζήσει την όντως ζωή."Δώσε μου λίγο χρόνο ακόμα να αλλάξω",. Αρκεί και μια στιγμή για να γίνει η αλλαγή , φτάνει να μην επαναπαυόμαστε νωχελικά στον καναπέ της πνευματικής μας αδράνειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τοσο ομορφο τοσο αληθινο . Μελαγχολησα με αγγιξε βαθεια . Μπραβο Σοφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή